perjalanan pulang dari Mid Valley...~

Hari ni aku saje2 pegi Mid Valley yg xde ape2 tu bersama sahabat skool ku, Hairin Rafiqah...

sengaje mahu mmbuang masa yg xterbuang tu... so, xde cite sgt kt Mid Valley tu...
Pointnye bile kitorg ngh tggu KTM dr KL Sentral...hua hua hua... maka terjadila satu kisah...
Alkisahnye, mse kitorg tggu KTM ke Port Klang, kt dpan ktorg ade la 2org negro...
mule2 ok lg la.. wat xtau je... pastu lme2, sorg dr negro tu tegor aku... siap dye bagi salam kt aku kot... Aku dgn terkejutnye n selambe je jwb salam org tu... pastu negro tu agknye perasan aku mcm terkejut, so cpt2 dye ngaku yg dye sbenarnye Islam..huh~ nsib baikla...
tu xpe lg.. ngatkn dye jz saje2 nk tego2...tp tidak... bleh la plak org tu ajk aku berborak...nsib baikla ak tau la jgak utk ber'speaking'...fuhh~.. yg kwan aku tu plak asyik tsengih je tgk aku...bkn nk tlg aku..huh!!geram.. mamat negro tu ckp,dye ske cre ak bercakap....~??? WTH??? start dr tu, ak diam je... wat bodo...
cite tu xabis kt stu je.. bile train da smpai,ak dgn sepantas yg bole msuk dlm train tu...sbbkn nk elk dr mmat negro tu....hmmmm.... xmenjd lnsung.. dye pn same cpt2 dye dduk sbleh aku...adoiii~..ak pn da mle naik geram la kn... ak trus trik mke aku... wat mke sombong,bongkak,takbur dan segala mcm...b4 train benti kt jln Tun Ismail,smpat lg dye tnye ak ad fb ke x..n mntak ID ak... trus ak xpndai mke mmt tu...so pham2la kalu begitu...adoiii~ rimas aku ngn mmt tu....haish!!~

9 comments:

16-EiGht-46 said...

ouhh!!! diyana si negro! waa!! pas nie niger kt college plak ng0rat k0. c(x

NURDIYANA said...

eeee!!!!! xnkk!!!!
xsanggup kot... adoi~

diba.. said...

yana.. ko pakai lagu 2pm..
without you..??
omo..
same ngan blog aku laaa...

NURDIYANA said...

ala...erm..
xkire.. aku ske lagu tu..
bia jer..huhu

NURDIYANA said...

ak da tukar da..
aku pkai lagu ss501..
love ya!!
hohoho

diba.. said...

omo2..
sejak bile ko layan 2pm ni..?
chansung, taecyeon, nichkun, wooyong & junho ak punye..
ko nak ko amik junsu..
eh, xboleh2..
junsu pon ak punye..
sume ak punye..

:P

NURDIYANA said...

mak aih!!huh~ amekla..
ak xheraan..
ak lyn pn sbb lgu n mv dorg show...

diba.. said...

best kan lagu dorang.. ko dgr lagu only you, 10 point out of 10 point & don't stop can't stop..
ni lagu feberet aku..

NURDIYANA said...

sume lgu bru dorg ak da dgr..
pastu tgk mv dorg pn sdah..
kemaruk aku jdnye skang niih..huu~