Masak..Makan - Makan..Masak

Walaupun hujan,sanggup ku redahi.. Tibe2 je???!!haha
Hari ini aku ada wat makan2 sikit kat umah aku..just kawan2 paling rapat ngan aku jer atin,ckin,ctot..

tapi tibe2,atin inform xdpt join,sbb kene balik kg..then,it's ok la,lain kali kalu ada rezeki,aku buat lagi la...

tibe2 lagi pulak,ctot gtau xdpt dtg,sbb dye keje...Aku pkse jgak dye mnx excuse kjap,sbb sminggu awal aku da sruh dye minx cuti,then last2 minit jgak kwn skrja dye sakit,boss citot xbg cuti..nak xnk,aku sruh citot ckp ngn boss dye,yg citot masuk keje lmbt cikit lpas lunch semata2 nk dtg mkn kt umah aku..hehehe..then,citot dtg sperti yg dijanjikan...thx darling..syg ko lebih...siap tmbah dua kali tu..haha

kisah ckin lak, dye xdpt dtg on time, sbb hujan lbat sgt...kawan dye xtau boleh dtg amek kul bpe..so,mgkin dye dtg lmbt..kalu xpn,katenye,kalu sempat,mlm nt dye dtg..xpela..dtg mlm pn xpe, asalkan hajat nk bg gift tu tercapai...

ha,hari ni ak masak nasi ayam penyek n tauhu sumbat...btw,nasi ayam penyek tu first time buat tau...n hasil sgt menjadi..citot ckp da boleh kawen da...citot kate sambal dye sgt sdap...ayam pn sdap,habis citot ngadap ayam tu...haha..bgus...

p/s: jgn pandang rendah ngn saya ni..walaupun nampak mcm xreti masak,tapi kepakaran saya adalah mencuba masakan yang xpernah saya masak dan membuat gift atau kraft yang org kate susah nak buat..hehe..tapi kalu suruh baca buku atau cube buat program,mmg itu sgt susah bagi saya..hehehe

2 comments:

~ me n my story ^_^ ~ said...

sory sgt2 korang sumeee...
nat,ctot n ckin...xdpt join aritue...maaf tau..sayang kalian...BFF

NURDIYANA said...

xpe tin...
nt ad rezeki,kite wat lg k...
insyaAllah,next time kne ad sume...
bru lg meriah..hehe